15M: Dia internacional de les Famílies

13/05/2022 | Discapacitat intel·lectual, Famílies, Fundació Astres, Inclusió social

El diumenge 15 de maig, celebrem Dia Internacional de les Famílies, fent visible el nostre major reconeixement a les famílies de les persones amb discapacitat intel.lectual que atenem a la Fundació Astres.

La família representa el primer espai on aprenem a desenvolupar-nos com a persones, on aprenem els valors i les actituds que ens faran membres de la societat, on aprenem a participar en la comunitat que ens envolta.
La Fundació Astres atén a famílies que han de comptar amb la participació de professionals d’atenció a les persones per a  la cura dels seus familiars, dipositen la seva confiança en persones que desconeixen i, en part, és gràcies a aquesta confiança que els i les professionals poden crear el vincle necessari per a poder oferir l’acompanyament i el suport a les persones amb discapacitat intel.lectual que atenem.
Durant aquests últims dos anys, les famílies han hagut de conviure amb multitud de sentiments: angoixa, aïllament, por, incertesa, impotència i tot i això han continuat confiant en els i les professionals que atenien als seus fills, filles, germans i germanes,…

Des de la Fundació Astres volem expressar el nostre profund agraïment a les famílies que dipositen la seva confiança en nosaltres i que junts, famílies i professionals, puguem oferir els suports necessaris per tal que les persones amb discapacitat intel·lectual que atenem puguin gaudir i participar d’un vida plena i de qualitat.