Les persones amb discapacitat, en l’oblit

20/03/2022 | Discapacitat intel·lectual, Inclusió social

Us compartim l’article de denúncia que van fer 34 entitats socials a la Vanguàrdia el passat 20/02/22:

Les persones amb discapacitat, en l’oblit

Han passat ja dos anys des que el conjunt de la societat i les entitats que acompanyem i donem suport a les persones amb discapacitat ens arremangàvem i lluitàvem a contracorrent per esmorteir el terrible cop d’una pandèmia sense precedents. En les setmanes inicials de la pandèmia ens vàrem sentir molt sols en l’assumpció de les nostres responsabilitats, però els professionals de les nostres entitats, amb un enorme compromís personal, amb la implicació de les comunitats on treballem i amb el suport de les famílies que són l’origen del nostre moviment, ens vàrem mantenir al peu del canó. Ja vàrem dir, aleshores, que plovia sobre mullat i que la pandèmia impactava greument en un sector social que venia arrossegant des de feia de més d’una dècada un gravíssim problema d’infrafinançament (…)

Llegeix  l’article complet aquí