Participem al projecte europeu ‘Festival of Love’

24/03/2022 | Discapacitat intel·lectual, Fundació Astres

Persones ateses al Centre Ocupacional de Santa Coloma de Farners de la Fundació Astres, continuen participant en el projecte europeu FESTIVAL OF LOVE,  projecte beneficiari d’Europa Creativa Cultura liderat per el Centrum Kultury Wroc?aw-Zachód, des de Wroclaw Polònia, al costat dels socis europeus Idea Associació Cultural des de Catalunya i Centrul de Teatru Educa?ional Replika des de Bucarest, Romania.
Aquest projecte centra la seva activitat en el desenvolupament de la creativitat artística de persones amb discapacitats o limitacions, l’intercanvi cultural entre els tres països participants.

La Fundació ASTRES hi participa de la mà de l’Associació de Gestió Integral de Serveis Socioculturals Idea aportant la vessant artística de la dansa.
Aquesta setmana 4 persones ateses al centre ocupacional, acompanyades per dues professionals fan una estada de 4 dies a Budapest (Romania). Juntament amb la resta de companys i companyes dels altres països participants continuen preparant l’espectacle de música, dansa i teatre que properament podrem veure i viure a Catalunya.

Des d’aquí us desitgem una bona estada i molt d’èxit!