Fundació Astres vol canviar el conte

08/06/2022 | Discapacitat intel·lectual, Fundació Astres, Inclusió social

El passat dimarts, 7 de juny es va portar a terme la xerrada teatralitzada, “Canvia el conte”, sobre violències masclistes a l’Auditori de Santa Coloma de Farners.

Els personatges de Canvia el conte – la caputxeta i la Bella, van prendre vida a l’escenari, cansades que es repeteixi la mateixa història.
La xerrada va permetre la participació de les persones participants, amb l’objectiu de continuar treballant els nostres drets: el dret al propi benestar, el dret al plaer o el dret a viure sense discriminacions ni violències tal com s’havia fet en els tallers impartits per Cristina Vilà, amb persones ateses, famílies i professionals de la Fundació ASTRES, en el marc del projecte de coeducació i prevenció de les violències masclistes finançat per l’Ajuntament de Santa Coloma de Farners.

El projecte ens ha permès obrir espais per  treballar els drets sexuals i el dret al bon tracte a través d’una mirada no capacitista.