La Fundació Astres participarà al curs “Què vol dir tenir una discapacitat?”

13/09/2022 | Discapacitat intel·lectual, Fundació Astres, Inclusió social

Ja s’ha obert el període d’inscripcions pel curs presencial i gratuït “Què vol dir tenir una discapacitat?”, que organitza el Campus Arnau d’Escala i Multicapacitats i que comptarà amb la participació de Fundació Astres

Aquest curs és una oportunitat per conèixer la realitat de les persones amb discapacitat i les barreres, físiques i socials, a què s’enfronten en el seu dia a dia. En aquesta formació pràctica es reflexionarà de manera conjunta sobre les discapacitats per tal de canviar mirades i actituds envers les persones amb discapacitat. Aquesta formació comptarà amb la participació d’entitats i associacions dedicades a la defensa dels drets i al suport a les persones amb discapacitat com Fundació Astres.

La formació es desenvoluparà els dies 4, 11, 13, 18, 20 i 27 d’octubre; i el 3 de novembre, de 17h a 20h a l’Edifici Castell de Perelada – Campus Centre – Universitat de Girona.

Consulta el programa i fes la teva inscripció aquí.
T’hi esperem!