El CO d’Astres participant del projecte Cultural Internacional ‘Festival of Love’

11/10/2021 | General

Des del Centre Ocupacional de Sta. Coloma de Farners de la Fundació Astres ens fa molta il·lusió compartir un gran projecte que iniciem aquest any: la participació en un projecte cultural internacional i artístic a nivell europeu ‘Festival of Love’ finançat per Europa Creativa i que té com a objectiu apropar la cultura i la creativitat artística al món de la diversitat funcional.

A Catalunya, el projecte està liderat per Idea Creativa Associació Cultural d’Amer i el Centre Ocupacional participarà en un espectacle de dansa, el Centrum Kultury de Wroklow-Zachód de Polònia hi posarà la música i el Centrul Teatre Educational de Replika de Romania la part de teatre i això es concretarà en un espectacle final: Festival of Love que s’estrenarà als tres països durant el mes de juny. Quatre persones ateses del Centre Ocupacional i dos acompanyants podran gaudir d’aquesta espectacular oportunitat. Per tal d’assajar aquest aquest espectacle es faran tallers conjuntament amb les persones amb diversitat funcional que participen de Polònia, Romania i Catalunya. Aquests assajos comencen aquesta setmana vinent a Catalunya, al novembre a Polònia i el proper gener 2022 a Romania.

Us deixem uns vídeos explicatius per si en voleu saber més: