Fundació Astres disposa d’un nou vehicle gràcies a Fundación ONCE

20/11/2021 | General

(CAST) Los centros de apoyo a la discapacidad como el Centre Ocupacional Girona o el Hogar Residencia Sant Ponç disponen a partir de este noviembre de un nuevo vehiculo adaptado para dar apoyo a las personas usuarias en sus desplazamientos.
El vehiculo, que ha sido financiado gracias a Fundación ONCE a través de la convocatoria PIR, dispone de un escalón adaptado para que pueda ser empleado para todo tipo de usuarios y se utilizará tanto para ayudar en los programas de inserción laboral como para las personas usuarias de las residencias en las actividades de integración social y de ocio que llevan a cabo por toda la demarcación de Girona como parte de su proceso de apoyo a la integración psicosocial.
El vehiculo que dispone de todas las comodidades y adaptaciones necesarias se integró en la dinámica de los servicios el pasado mes de agosto de 2021.

(CAT) Els Serveis de suport a la discapacitat com el Centre Ocupacional Girona o la Llar Residència sant Ponç disposen a partir d’aquest novembre d’un nou vehicle adaptat per a donar suport a les persones usuàries en els seus desplaçaments.
El vehicle que ha estat finançat gracies al suport de la Fundación ONCE a través de la convocatòria PIR disposa d’un esgraó adaptat per tal que pugui ser emprat per a tot tipus de persones usuàries i servirà tant per a ajudar en els programes d’inserció laboral com per a les persones usuàries de les residències en les activitats d’integració social i d’oci que porten a terme per tota la demarcació de Girona com a part del seu procés de suport a la integració psicosocial.
El vehicle que disposa de totes les comoditats i adaptacions necessàries es va integrar en la dinàmica dels serveis a partir del mes d’agost de 2021.