Sant Jordi i Fundació Astres

24/04/2023 | Fundació Astres, General

Amb motiu de la celebració de Sant Jordi, el Centre Ocupacional de Santa Coloma de Farners, de la Fundació Astres ha muntat una parada dissabte a l’interior de l’Hotel Golden Bahía de Tossa de Mar i diumenge a la Plaça Farners de Santa Coloma de Farners.

En la parada s’han pogut adquirir roses seques, collarets, polseres, arracades i més productes que han preparat les persones ateses.

També, per Sant Jordi, a la Llar Casa Bloc s’ha fet un taller dinamitzat per la Meri, beneficiària del projecte SAVI.

A més, el 21 d’abril, en l’acte d’entrega de Premis de l’11a edició dels Premis d’Acció Social Maria Figueras i Mercè Bañeras, les persones ateses del Centre Ocupacional de Santa Coloma de Farners, de la Fundació Astres van posar una parada amb diferents productes com collarets, polseres, clauers i més, que van elaborar per Sant Jordi.