Inaugurat el centre de recursos per a discapacitats intel·lectuals, a Santa Coloma de Farners

24/03/2023 | Discapacitat intel·lectual, Fundació Astres, General, Inclusió social

El divendres 24 de març es va inaugurar el nou centre de recursos per a discapacitats intel·lectuals, a Santa Coloma de Farners, amb l’assistència de Carles Campuzano, conseller de Drets Socials; l’alcalde colomenc Joan Martí; el director general de Plataforma Educativa, Jordi Pascual, la gerent de la Fundació Astres, Núria Curto, i la directora del servei, Imma Bellatriu, entre d’altres.

El centre està situat al carrer Francesc Moragas i està finançat pel departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat i amb el suport de la Fundació ONCE.

El centre de recursos integral per a la inclusió activa es va començar a construir l’octubre de 2021 i donarà sortida, en una primera fase, a una vintena persones adultes -majors de 18 anys- amb discapacitat intel·lectual de Santa Coloma i de l’entorn. Les persones assistents al centre faran teràpia ocupacional i també hi haurà una atenció especial per a les seves famílies.

Carles Campuzano parlant amb usuaris del nou espai.