Oberta, a Falset, la llar-residència Montsant per a persones amb discapacitat intel·lectual

25/03/2023 | Discapacitat intel·lectual, Fundació Astres, General, Inclusió social

El conseller de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya,Carles Campuzano, acompanyat de l’alcalde de Falset, Carlos Brull, i la presidenta de l’associació Montsant, Montserrat Cots, va inaugurar el passat dissabte 25 de març la llar-residència Montsant per a persones amb discapacitat intel·lectual gestionada per la Fundació Astres.

La llar-residència Montsant és un servei essencial que permet a les persones usuàries poder viure a la seva comunitat sense haver de desplaçar-se. Compta amb 16 places que reben finançament públic per part de la Generalitat.

El nou equipament s’ha construït en un terreny propietat de l’Associació sense ànim de lucre Montsant. Aquesta entitat treballa des de fa prop de tres dècades amb el col·lectiu de persones amb discapacitat intel·lectual del Priorat.

Discurs d'en Carles Campuzano a la nova llar-residència Montsant.