El nostre blog amb les darreres novetats.

SAVI ha realitzat una excursió a la Fageda d’en Jordà

Avui, SAVI ha realitzat una excursió a la Fageda d’en Jordà. La jornada ha començat amb una visita guiada a la fàbrica, on els participants han pogut conèixer de prop el procés d’elaboració dels productes locals i aprendre sobre la història i l’impacte de la fàbrica en la comunitat.

Sortida a Temps de Flors

Ahir, un grup de persones ateses del servei SAVI van fer una sortida al Temps de Flors de Girona. S’ho van passar molt bé recorrent els carrers de Girona i veient totes les instal·lacions florals.

Participem en la II Fira de centres de pràctiques

El passat 11 d’abril, diverses entitats del Grup Plataforma Educativa, d’entre elles: FASI, La Fundació Astres, la Fundació Gentis, la Fundació Infància i Família, la Fundació Resilis i la Fundación Utopía, van participar en la II Fira de centres de pràctiques, organitzat per la Universitat de Girona.

Paradetes per Sant Jordi

El pròxim dimarts 23 d’abril, amb motiu de la celebració de Sant Jordi, diferents serveis d’Astres muntaran una paradeta per vendre diferents productes elaborats per les persones ateses dels centres.

Manifest per una ciutat inclusiva

L’Ajuntament de Girona i un grup promotor estratègic liderat per la fundació Support-Girona han engegat un projecte transversal per esdevenir una ciutat inclusiva i promotora de la vida independent en comunitat.

Arts escèniques i salut mental

Durant el mes de març, la Sala La Planeta i el Teatre Municipal de Girona sumen sinergies per obrir un espai de reflexió i intercanvi al voltant de les arts escèniques i la salut mental.