Tanquem el projecte SMARTS

31/08/2023 | Fundació Astres

El projecte SMARTS (support me about rights to sexuality) va començar el setembre de 2020 gràcies a la subvenció Erasmus+ Cooperació per a la Innovació i l’Intercanvi de Bones Pràctiques d’Associacions Estratègiques (KA2), el qual va reunir a 5 entitats (ASTRES, Theothokos, Arcil, SCT i EASPD) i durant 3 anys hem anat compartint experiències i aprenentatges al voltant del suport en la presa de decisions en l’àmbit de la sexoafectivitat de les persones amb discapacitat intel•lectual.

També, hem elaborat 3 guies d’actuació, recomanacions per a dur a terme el suport en la presa de decisions i hem organitzat formacions a professionals.

Ha estat un projecte intens, i avui, 31 d’agost el tanquem. Podeu consultar els materials elaborats a la plana web (https://smarts-project.com/), encara que ens queda molta feina per fer!

Continuem treballant per recolzar el dret a la sexualitat de totes les persones amb discapacitat que atenem.

Us deixem amb un vídeo de cloenda del projecte.